Objednali jste si někdy potraviny s rozvozem až na vaši adresu? Tyto služby se v naší zemi začaly rozjíždět přibližně kolem roku 2016 a začátky nebyly jednoduché protože bylo zapotřebí zajistit především technické záležitosti, tedy zejména skladové prostory, chladicí a mrazicí zařízení a také dostatečný počet vozidel pro rozvoz potravin. První zákazníci obdrželi své zboží sice včas, ale civilními vozy. Zkrátka k vám přijela třeba Škoda Octavia v modré barvě, vystoupil z ní mladík v riflích a zeleném tričku, předal vám objednané zboží a vzápětí odjel. Vaši sousedé si pouze všimli, že k vám zavítala jakási návštěva, a nikdo z nich neměl ani tušení, že se jednalo o komerční záležitost.
Za několik let se služba zdokonalila a za zákazníky již začaly jezdit automobily s potiskem. Byla to ta nejlepší reklama, jakou si mohli obchodníci zvolit, protože stačilo zpozorovat vozidlo s nápisy a každý si mohl ihned na Internetu zjistit, co nabízejí. K perfektní reklamě formou potisku vozidel se také připojil potisk triček. Reklamní tričko Promotextilie se stalo součástí reklamní strategie a služba se již rozjela na plné obrátky takto to zkrátka funguje a nepotřebujete k tomu žádnou televizi a jiná masmédia. Postačí jen potisk na autech a na textilu, a máte vyhráno. Lidé jsou všímaví a zajímají se o to, co se děje kolem nich.
Podobně to může zafungovat i u stavebních firem, u elektrikářů, instalatérů, truhlářů a dalších profesí, které putují za zákazníky, a provádí na místě různé služby a další pracovní činnosti.
Potisk textilu patří k nejúčinnějším reklamám, které existují, protože se lidem nevnucují, jak tomu často bývá v televizi, když vám násilně přeruší oblíbený pořad reklamou na prací prášek, a vy přitom máte doma mnohem sofistikovanější ekologický prací gel a nemáte již zájem nakupovat cosi podřadného.
Objednali jste si někdy potraviny s rozvozem až na vaši adresu? Tyto služby se v naší zemi začaly rozjíždět přibližně kolem roku 2016 a začátky nebyly jednoduché protože bylo zapotřebí zajistit především technické záležitosti, tedy zejména skladové prostory, chladicí a mrazicí zařízení a také dostatečný počet vozidel pro rozvoz potravin. První zákazníci obdrželi své zboží sice včas, ale civilními vozy. Zkrátka k vám přijela třeba Škoda Octavia v modré barvě, vystoupil z ní mladík v riflích a zeleném tričku, předal vám objednané zboží a vzápětí odjel. Vaši sousedé si pouze všimli, že k vám zavítala jakási návštěva, a nikdo z nich neměl ani tušení, že se jednalo o komerční záležitost.
Za několik let se služba zdokonalila a za zákazníky již začaly jezdit automobily s potiskem. Byla to ta nejlepší reklama, jakou si mohli obchodníci zvolit, protože stačilo zpozorovat vozidlo s nápisy a každý si mohl ihned na Internetu zjistit, co nabízejí. K perfektní reklamě formou potisku vozidel se také připojil potisk triček. Reklamní tričko Promotextilie se stalo součástí reklamní strategie a služba se již rozjela na plné obrátky takto to zkrátka funguje a nepotřebujete k tomu žádnou televizi a jiná masmédia. Postačí jen potisk na autech a na textilu, a máte vyhráno. Lidé jsou všímaví a zajímají se o to, co se děje kolem nich.
Podobně to může zafungovat i u stavebních firem, u elektrikářů, instalatérů, truhlářů a dalších profesí, které putují za zákazníky, a provádí na místě různé služby a další pracovní činnosti.
Potisk textilu patří k nejúčinnějším reklamám, které existují, protože se lidem nevnucují, jak tomu často bývá v televizi, když vám násilně přeruší oblíbený pořad reklamou na prací prášek, a vy přitom máte doma mnohem sofistikovanější ekologický prací gel a nemáte již zájem nakupovat cosi podřadného.