Rozhodujete se o tom, že budete na firemním školení rozdávat lidem reklamní deštníky https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/destniky/? Ale připadáte si docela hloupě, protože se domníváte, že deštník asi nebude to pravé, co lidé ocení? Máte pocit, že deštivých dnů nebývá tolik, a že deštník nakonec zůstane vězet někde zastrčený ve skříni? Možná máte pravdu, ale měli bychom na deštník pohlížet trochu jinak.
Deštník je obrovská reklamní plocha – faktem je, že deštivo nebývá každý den, uvádí se, že v průměru je v naší zemi v suchých regionech přibližně devadesát deštivých dnů a na horách, kde spadne více srážek, je to až dvě stě čtyřicet deštivých (nebo sněžných) dnů, ale i tak to stačí k tomu, abyste deštník vytahovali ze skříně či z věšáku v průměru alespoň dva až pět dnů v týdnu. Uvědomte si, že deštník – to je velká reklamní plocha, mnohem větší, než vaše tričko či mikina nebo batoh. Jakmile natisknete na deštník velký nápis, logo či obrázek, bude docela pravděpodobné, že jej lidé venku nepřehlédnou i na velkou vzdálenost.
Deštník je barevný – vyplácí se využít pastelových barev. Vybarvený, například červený nebo žlutý deštník dokáže upoutat pozornost v deštivém počasí víc, než látkový potah šedé barvy. Za deště ponuré šedé barvy deštníků splývají s šedou zataženou oblohou, ale žlutý deštník tu svítí, jak rozzářené Slunce.
Deštník připomíná Pana Tau – připomínat vám legendární pohádkovou postavu by asi bylo zbytečné, nicméně právě deštníkem si jej můžeme připomínat docela často. Pan Tau měl deštník sice černé barvy, která je od žluté na hony vzdálena, ale to v zásadě nevadí, ostatně proč třeba nevyužít deštník k propagaci tohoto oblíbeného seriálu? Pan Tau byl totiž dobrosrdečný, milý a laskavý a tím nám všem dává jasně najevo, jak se máme chovat k lidem kolem nás, a čím více laskavých a srdečných lidí tu bude, tím lépe se nám tu také bude žít.
Rozhodujete se o tom, že budete na firemním školení rozdávat lidem reklamní deštníky https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/destniky/? Ale připadáte si docela hloupě, protože se domníváte, že deštník asi nebude to pravé, co lidé ocení? Máte pocit, že deštivých dnů nebývá tolik, a že deštník nakonec zůstane vězet někde zastrčený ve skříni? Možná máte pravdu, ale měli bychom na deštník pohlížet trochu jinak.
Deštník je obrovská reklamní plocha – faktem je, že deštivo nebývá každý den, uvádí se, že v průměru je v naší zemi v suchých regionech přibližně devadesát deštivých dnů a na horách, kde spadne více srážek, je to až dvě stě čtyřicet deštivých (nebo sněžných) dnů, ale i tak to stačí k tomu, abyste deštník vytahovali ze skříně či z věšáku v průměru alespoň dva až pět dnů v týdnu. Uvědomte si, že deštník – to je velká reklamní plocha, mnohem větší, než vaše tričko či mikina nebo batoh. Jakmile natisknete na deštník velký nápis, logo či obrázek, bude docela pravděpodobné, že jej lidé venku nepřehlédnou i na velkou vzdálenost.
Deštník je barevný – vyplácí se využít pastelových barev. Vybarvený, například červený nebo žlutý deštník dokáže upoutat pozornost v deštivém počasí víc, než látkový potah šedé barvy. Za deště ponuré šedé barvy deštníků splývají s šedou zataženou oblohou, ale žlutý deštník tu svítí, jak rozzářené Slunce.
Deštník připomíná Pana Tau – připomínat vám legendární pohádkovou postavu by asi bylo zbytečné, nicméně právě deštníkem si jej můžeme připomínat docela často. Pan Tau měl deštník sice černé barvy, která je od žluté na hony vzdálena, ale to v zásadě nevadí, ostatně proč třeba nevyužít deštník k propagaci tohoto oblíbeného seriálu? Pan Tau byl totiž dobrosrdečný, milý a laskavý a tím nám všem dává jasně najevo, jak se máme chovat k lidem kolem nás, a čím více laskavých a srdečných lidí tu bude, tím lépe se nám tu také bude žít.