Zlín je známé jako město Tomáše Bati. Má dlouholetou historii, která je velmi pestrá a zajímavá. Architektura je zde zachována ještě z dob Tomáše Bati a město se velmi zaměřuje na bohatý kulturní život. Ozývají se ovšem hlasy, které označují Zlín jako město, kde se nic neděje, které není ničím zajímavé. Změnit názory veřejnosti by mohl pomoci účinný marketing. Otázku marketingu může pomoci vyřešit Reklamní agentura Zlín. Ovšem pojďme se nyní podívat na možné marketingové metody, které by se pro propagaci města Zlín hodily.
Online propagace
V dnešní době je digitální marketing důležitější než kdy dřív. O vašem městě musí být slyšet i v rámci online prostoru. Nezapomeňme, že ve Zlíně sídlí univerzita, takže je zde vysoká populace mladých občanů, kteří jsou zvyklí trávit část svého života online. Online propagace by měla zahrnovat webové stránky, propagaci na sociálních sítí a komunikaci s občany skrze online prostor.
Propagace místních podniků
Zlín je místo, kde se nachází mnoho malých a středních podniků, jejichž propagace nepřinese úspěch jen samotným majitelům, ale také městu. Spojte se s těmito podniky a pracujte na jejich propagaci. Ať už se jedná o podnikatelé z oblasti gastronomie, služeb, prodeje výrobků nebo kteří se zaměřují na turistický ruch. Můžete tím zvýšit návštěvnost města a podpořit ekonomiku.
Kulturní akce
Zlín má bohatou kulturu. Nachází se zde divadlo, několik kin, hokejový klub, fotbalový klub, jezdí se zde každoroční rally. Město by mělo organizovat ještě více kulturních akcí, např. kulturní festivaly, výstavy, řemeslné trhy a další akce, které mohou zaujmout návštěvníky i z jiných regionů.
Posílení turistického ruchu
Zlín je skvělou turistickou destinací, ale je třeba zde turistický ruch posílit. Nachází se zde mnoho turistických atrakcí, bohužel je o nich málo slyšet. Nachází se zde jedna z nejkrásnějších zoo v České republice, Baťův mrakodrap a spousta přírodních krás. Město by mohlo spolupracovat s turistickými agenturami a vytvořit turistické trasy. Také by mohlo jednotlivá turistická místa více propagovat.
Zlín je známé jako město Tomáše Bati. Má dlouholetou historii, která je velmi pestrá a zajímavá. Architektura je zde zachována ještě z dob Tomáše Bati a město se velmi zaměřuje na bohatý kulturní život. Ozývají se ovšem hlasy, které označují Zlín jako město, kde se nic neděje, které není ničím zajímavé. Změnit názory veřejnosti by mohl pomoci účinný marketing. Otázku marketingu může pomoci vyřešit Reklamní agentura Zlín. Ovšem pojďme se nyní podívat na možné marketingové metody, které by se pro propagaci města Zlín hodily.
Online propagace
V dnešní době je digitální marketing důležitější než kdy dřív. O vašem městě musí být slyšet i v rámci online prostoru. Nezapomeňme, že ve Zlíně sídlí univerzita, takže je zde vysoká populace mladých občanů, kteří jsou zvyklí trávit část svého života online. Online propagace by měla zahrnovat webové stránky, propagaci na sociálních sítí a komunikaci s občany skrze online prostor.
Propagace místních podniků
Zlín je místo, kde se nachází mnoho malých a středních podniků, jejichž propagace nepřinese úspěch jen samotným majitelům, ale také městu. Spojte se s těmito podniky a pracujte na jejich propagaci. Ať už se jedná o podnikatelé z oblasti gastronomie, služeb, prodeje výrobků nebo kteří se zaměřují na turistický ruch. Můžete tím zvýšit návštěvnost města a podpořit ekonomiku.
Kulturní akce
Zlín má bohatou kulturu. Nachází se zde divadlo, několik kin, hokejový klub, fotbalový klub, jezdí se zde každoroční rally. Město by mělo organizovat ještě více kulturních akcí, např. kulturní festivaly, výstavy, řemeslné trhy a další akce, které mohou zaujmout návštěvníky i z jiných regionů.
Posílení turistického ruchu
Zlín je skvělou turistickou destinací, ale je třeba zde turistický ruch posílit. Nachází se zde mnoho turistických atrakcí, bohužel je o nich málo slyšet. Nachází se zde jedna z nejkrásnějších zoo v České republice, Baťův mrakodrap a spousta přírodních krás. Město by mohlo spolupracovat s turistickými agenturami a vytvořit turistické trasy. Také by mohlo jednotlivá turistická místa více propagovat.